vineri, 4 octombrie 2013

TROFEUL UEFA CHAMPIONS LEAGUE





Astazi dragii mei blogeri o sa vorbim despre venirea trofeului UEFA Champions League in Bucuresti.
In Bucuresti va avea loc vineri o conferinta de presa la care vor participa legendele fotbalului Fabio
Capello, Ambasador Oficial UniCredit pentru UEFA Champions League Trophy Tour si Miodrag Belodedici, Ambasador Oficial al Turneului in Romania. Evenimentul are loc pe 4 octombrie 2013,
incepand cu ora 12:00, in incinta expozitiei “UniCredit Walk of Champions”, amplasata in Piata
Enescu din Bucuresti.

Cateva informatii despre ce se intampla in tara in cadrul acestui turneu:

UEFA Champions League Trophy Tour presented by UniCredit a ajuns in Romania in cadrul unui spectaculos turneu european prezentat de UniCredit, care a demarat in capitala Germaniei, Berlin,
traversand Ungaria, Romania, Bosnia-Hertegovina si Bulgaria, pe parcursul a 5 saptamani.
Fanii fotbalului, vor avea astfel parte de o experienta de neuitat, intrand in lumea UEFA Champions
League si traversand o expozitie presarata cu multe suveniruri valoroase, apartinand unor figuri
marcante din lumea fotbalului. Drumul vizitatorilor se finalizeaza cu vizitarea Trofeului, amplasat in
cel mai inalt punct, pe puntea unui vehicul special supraetajat, intr-un balcon ceremonial, unde fiecare
poate urca si se poate fotografia cu acest simbol al fotbalului la superlativ, fiind transpus in atmosfera
de sarbatoare.
O noutate remarcabila este prezenta proaspat-numitului Ambasador pentru UEFA Champions League Trophy Tour in Romania, Miodrag Belodedici. La nivel international, Ambasadorul Oficial UniCredit
pentru UEFA Champions League este Fabio Capello, actualul antrenor al echipei nationale a Rusiei.

Aici gasiti un link cu mai multe detaii:http://be-part-of-it.unicredit.eu/ro-ro/tour/2013.html

Acum vreau sa va pun o intrebare la care o sa raspund si eu.
Când, de ce și cum, fotbalul a intrat în viața ta?


Primul meu contatct cu fotbalul s-a intamplat cand avem numai 4 ani,tatal meu m-a dus la un meci Rapid-Steaua al carui deznodamant nu mi-l amintesc.De atunci am mers cu tata la multe meciuri si datorita faptului ca mi-am gasit o echipa favorita a fost mai usor sa iubesc fotbalul.Chiar si in ziua de azi daca ma duc la un derby pe batranul giulesti mai simt acel freamat la vederea jucatorilor si a galeriei ce canta neincetat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu